Terug naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Shirley en Michelle - WaarBenJij.nu Terug naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Shirley en Michelle - WaarBenJij.nu

Terug naar Bangkok

Door: shirleyenmichelle

Blijf op de hoogte en volg Shirley en Michelle

15 Mei 2012 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

15/05
Na een treinrit van 14 uur kwamen we aan in Bangkok. Ondanks dat het langer duurt is de trein ons veel beter bevallen dan de bus. Je hebt ruimere zit plaatsen die later worden omgebouwd tot bed. De bedden waren ruim genoeg dus we hebben een goede nachtrust gehad.
Dezelfde avond moesten we weer om 19 uur op het station zijn om de trein naar het zuiden te halen. We hadden dus nog 1 dag in Bangkok om wat dingen te bekijken. Ons grote backpack konden we gelukkig ergens achterlaten op het station.
Als eerst zijn we naar het paleis geweest, een van de dingen die je gezien moet hebben in Bangkok. Het was mooi, maar heel erg warm waardoor we er snel doorheen zijn gelopen. Daarna hebben we een tuktuk genomen die ons voor 40 baht langs bekenden en mooie tempels wilde rijden. We hebben de grote staande buddha en de liggende buddha gezien, die erg indrukwekkend waren. Doordat we zo goedkoop met de tuktuk konden moesten we wel weer langs een sponsor. Daarna stelde de man voor om langs nog meer sponsors te gaan en dat we dan niet hoefde te betalen voor de tuktuk. Aangezien we nog wat tijd overhadden voordat we naar het station moesten hebben we dat gedaan.
Om half 8 vertrok de trein richting Surat Thani, in het zuiden van Thailand. Vanaf daar moesten we nog met de bus en de ferry naar Ko Samui.

Hier blijven we drie dagen en daarna gaan we drie dagen naar Ko Phi Phi. Lekker een week rustig aan doen en op het strand liggen.

Liefs,
Shirley en Michelle

• 16 Mei 2012 - 15:07

Yvonne:

Na al de gereis, gewandel en gesjouw zal het het paradijs lijken! Lekker een week op het strand, lekker eten en drinken, klinkt helemaal niet naar ;) !
    Geniet ervan!
    xxxx Yvonne

• 16 Mei 2012 - 15:13

Rina:

Hoi Meiden!

Het is duidelijk dat jullie het erg fijn hebben daar.
    De foto's zijn ook echt geweldig allemaal.
    Als mijn moeder hier is moet ik altijd de foto's van jullie laten zien en dan vraagt ze altijd of ik niet vergeet de groetjes van haar te doen...
    Dus hierbij: de groetjes van tante Annie en een dikke knuffel!
    Zo, dat kan ik niet meer vergeten.
    Hier is het nog steeds prut weer, dus geniet lekker van het zonnetje en de warmte daar ;)
    Veel plezier verder en ik kijk uit naar het volgende reisverslag.

xxx Rina en de rest van de familie

• 16 Mei 2012 - 16:04

Henk En Jeannette:

Hey meiden, we kunnen ons voorstellen dat jullie er aan toe zijn om even heerlijk te relaxen op het strand. En wat voor strand! We zijn wel nieuwsgierig of jullie spierpijn hebben van die backpacks en wat voor een soort logeeradres jullie nu hebben. We blijven met duizenden vragen zitten maar dat zullen jullie begrijpen. Xxx

• 16 Mei 2012 - 16:24

Shirley En Michelle :

Hoi allemaal!!

Wat een snelle reacties haha. Leuk dat jullie ons zo actief volgen!
    Onze backpacks hebben nog niet voor lange tijd hoeven dragen dus daar hebben we geen spierpijn van. Met de trekkingen door de jungle hebben we zo veel gelopen dat we de spierpijn er gelijk weer uit hebben gelopen.
    We zitten nu in een basic bungalow aan het strand. Het is erg basis, maar we slapen hier toch alleen en met 10 meter lopen staan we al op het strand!
    Morgen gaan we de hele dag op het strand liggen en eindelijke een massage nemen.
    Hopelijk krijgen jullie ook snel mooi weer in Nederland!

X Mies

• 16 Mei 2012 - 16:56

Anja:

Hey Girls,
    Wat leuk om al die verhalen te lezen. Moet wel steeds de plattegrond van Thailand er bij pakken hoor dan heb ik een beetje indruk waar jullie zitten maar goed dan vijzel ik m'n topo ook nog wat op haha. Geniet de komende week van ZON,ZEE en STRAND ( heerlijk bijkomen van alles wat jullie al hebben gezien gedaan en hebben mee gemaakt) Groetjes van Frans,Melissa en Anja

• 16 Mei 2012 - 20:49

Ingrid:

Klinkt heel goed allemaal en prachtige fotos ook, nog veel reisplezier en geniet van het strandweekje!

• 18 Mei 2012 - 08:09

Johan:

goedenavond meiden! ( het is hier nu 10 uur s'ochtends..!). De foto's zijner g mooi en leuk om te zien, en slim om nu alvast even een wekje te gaan luieren, die eerste 2 weken waren al aardig pittig geloof ik! Ik mis wel de foto's van jullie met een emmer cocktail met van die meter-rietjes erin, maar die zullen nu wel komen :-). Veel plezier!!!

• 19 Mei 2012 - 19:57

Annelies Bosmanjanse:

hopelijk genieten jullie volop aan het strand en vooral lekker eten en uitrusten.geniet van jullie verhalen,ben zelfs op zoek geweest naar oude fotos,kunnen we lachen grtjes xxxx

• 20 Mei 2012 - 20:29

Rony:

Hey (collega Shirley) en reisgenoot Michelle
    Wat maken jullie een prachtige reis. Heel leuk om jullie belevenissen te lezen.
    groetjes vanuit Hoofddorp