Het is bijna zover - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Shirley en Michelle - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Shirley en Michelle - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: shirleyenmichelle

Blijf op de hoogte en volg Shirley en Michelle

27 April 2012 | Nederland, Hoofddorp

Hoi allemaal!

Nog 6 dagen en dan vertrekken we voor onze reis door Azië en Australië! Na lang aftellen komt het nu ineens heel dichtbij, maar we zijn er helemaal klaar voor!
Alle voorbereiding zijn getroffen, alle nodige spullen zijn gekocht of geleend. Erg leuk en spannend allemaal! Nu moeten we nog kijken hoe we zoveel mogelijk spullen in de backpacks kunnen krijgen.

Donderdag 3 mei vertrekken we om 16.15 vanaf Brussel richting Doha. Daar hebben we een uur om over te stappen op de vlucht richting Bangkok. Als alles volgens schema verloopt zullen we daar vrijdag 11.45 uur, lokale tijd, landen.

Via deze site en Facebook proberen we jullie op de hoogte houden van onze reis en avonturen in Thailand, Fiji, Australië en Indonesië! Laat gerust een berichtje achter of meld je aan voor de mailinglist zodat je automatisch bericht krijgt als we een nieuwe post online hebben gezet!

Liefs,

Shirley en Michelle

• 27 April 2012 - 16:30

Dianne:

Echt leuk dit! Ben erg benieuwd naar al jullie spannende verhalen en prachtige foto's!!

Veel succes met pakken ;) en fijne reis natuurlijk! Ga jullie missen :(
    (maar gelukkig zie ik jullie één dezer dagen nog, haha)

Liefs Dianne

• 02 Mei 2012 - 19:05

Charlotte:

Goede reis en geniet ervan!
    Xx

• 04 Mei 2012 - 11:11

Pajo:

Hallo meiden,

Het eerste stuk van jullie(vlieg)reis zit erop. Wij hopen dat jullie een goede reis hebben gehad en goed aan jullie mooie avontuur zijn begonnen, dikke knuffel

Pa&Joo, xxxx